حضور سرکار خانم دکتر حسینی در سومین جلسه کارگروه کشوری پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی در سال ۱۴۰۳ به عنوان نماینده کلان منطقه۶ از دانشکده علوم پزشکی ساوه

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۵ کد : ۵۷۳۷ اسلاید شو مرکز مطالعات اخبار
تعداد بازدید:۵۷
حضور سرکار خانم دکتر حسینی در سومین جلسه کارگروه کشوری پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی در سال  ۱۴۰۳ به عنوان نماینده کلان منطقه۶ از دانشکده علوم پزشکی ساوه

 

 

 

سومین جلسه کارگروه تخصصی پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی در روز یکشنبه 1403.03.27 به صورت حضوری و همزمان مجازی با حضور اعضای کارگروه کشوری و دبیران کارگروه های متناظر در ده کلان منطقه آمایشی برگزار شد.

 در این جلسه دکتر رستمیان رئیس کارگروه کشوری پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی با اشاره به ضرورت توسعه برنامه ها و اقدامات در دانشگاهها در حوزه پاسخگویی اجتماعی، بر مستندسازی آنها و به اشتراک گذاری تجارب موفق تاکید کردند. ایشان افزودند در کشورهای دنیا،سالیانه ریپورت اقدامات انجام شده در زمینه پاسخگویی اجتماعی تهیه و منشر  می شود و در نظر است از سال جاری از طریق برگزاری جشنواره ملی پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت و تهیه کتابچه تجارب برتر نسبت به انتشار و به اشتراک گذاری تجارب اقدام نماییم.

دکتر پیرانی دبیر کارگروه کشوری توضیحاتی پیرامون سامانه رزومه اجتماعی و مشکلات موجود ارائه کردند و افزودند به دلیل وجود مشکل در سرور سامانه، برخی دانشگاهها در اتصال به سامانه با مشکلاتی مواجه هستند که در حال پیگیری برای رفع آنها هستیم.دکتر پیرانی در ادامه از تهیه شیوه نامه برگزاری جشنواره ملی پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت خبر داد.

در قسمت پایانی جلسه،اعضای کارگروه به سوالات کلان مناطق در زمینه سامانه رزومه اجتماعی و جشنواره ملی پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت پاسخ دادند.
در این جلسه سرکار خانم دکتر حسینی در سومین جلسه کارگروه کشوری پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی در سال  1403 به عنوان نماینده کلان منطقه6 از دانشکده علوم پزشکی ساوه حضور داشتند.


نظر شما :