جلسه اعضای کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشکده با مسئولین حوزه آموزش برگزار شد.

۲۹ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۳ کد : ۴۱۰۸ اسلاید شو مرکز مطالعات اخبار
تعداد بازدید:۵۹
جلسه اعضای کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشکده با مسئولین حوزه آموزش برگزار شد.

این جلسه مورخ ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر مرتضی همت معاون آموزش، تحقیقات، دانشجویی و فرهنگی،  دکتر نعمت اله عزیزی مدیر آموزش و پژوهش،  دکتر یلدا ملک زادگان  مدیر EDC و دکتر حسینی  مسئول کمیته دانشجویی توسعه آموزش و اعضای کمیته برگزار شد.
 

دکتر همت، معاون آموزشی دانشکده ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان، تعامل مستمر دانشجویان با حوزه آموزش دانشکده را مهم دانست و گفت: این تعاملات فرصت خوبی جهت ارتقاء ارائه خدمات آموزشی است و عنوان نمودند معاونت اموزشی دانشکده همواره پذیرای پیشنهادات و نقطه نظرات دانشجویان در پیشبرد اهداف آموزشی دانشکده می‌باشد.

 آشنایی و یادآوری دانشجویان با مقررات آموزشی مربوطه، شناسایی مسائل و مشکلات آموزشی دانشجویان، پاسخگویی به سؤالات مربوطه از سوی دانشجویان، دریافت پیشنهادهای دانشجویان در رابطه با امور آموزشی از جمله موارد مطروحه در جلسه بود.

دکتر عزیزی مدیر آموزشی دانشکده، با تاکید بر اینکه دانشکده از نقطه نظرات دانشجویان حمایت می کند، افزود: نقطه نظرات و پیشنهادات ارائه شده در شورای آموزشی دانشکده که با حضور مدیران گروه‌های آموزشی و معاون آموزشی دانشکده برگزار می‌گردد مطرح و راهکارهای لازم ارائه خواهد شد.

 


نظر شما :