نشست صمیمانه معاونت آموزشی با دانشجویان رشته پزشکی برگزار شد

۰۸ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۰ کد : ۳۹۹۱ اسلاید شو مرکز مطالعات اخبار
تعداد بازدید:۸۴
نشست صمیمانه معاونت آموزشی با دانشجویان رشته پزشکی برگزار شد

به همت کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه نشست صمیمی دکتر عزیزی، مدیر آموزشی دانشکده با دانشجویان رشته پزشکی عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه با  دکتر پریسا حسینی مدیر کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی در روز دوشنبه ۶ آذر ماه 1402 برگزار شد.

دکتر عزیزی، مدیر آموزشی دانشگاه ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان، تعامل مستمر دانشجویان با حوزه آموزش دانشکده را مهم دانست و گفت: این تعاملات فرصت خوبی جهت ارتقاء ارائه خدمات آموزشی است و عنوان نمودند معاونت اموزشی دانشکده همواره پذیرای پیشنهادات و نقطه نظرات دانشجویان در پیشبرد اهداف آموزشی دانشکده می‌باشد.

 آشنایی و یادآوری دانشجویان با مقررات آموزشی مربوطه، شناسایی مسائل و مشکلات آموزشی دانشجویان، پاسخگویی به سؤالات مربوطه از سوی دانشجویان، دریافت پیشنهادهای دانشجویان در رابطه با امور آموزشی از جمله موارد مطروحه در جلسه بود.

دکتر عزیزی مدیر آموزشی دانشکده، با تاکید بر اینکه دانشکده از نقطه نظرات دانشجویان حمایت می کند، افزود: نقطه نظرات و پیشنهادات ارائه شده در شورای آموزشی دانشکده که با حضور مدیران گروه‌های آموزشی و معاون آموزشی دانشکده برگزار می‌گردد مطرح و راهکارهای لازم ارائه خواهد شد.

همچنین مدیر و دبیر کمیته توسعه آموزش دانشجویی در جلسه حضورداشتند و دانشجویان را با این واحد و فعالیت‌های آن آشنا نموده و از آنها خواستند با این کمیته همکاری نزدیک جهت پیگیری مسائل آموزشی داشته باشند.


نظر شما :