منتورینگ روشهای یاددهی- یادگیری | | | | |
|
زبان بدن و تاثیر آن در تدریس | | | | |
|
تجارب ماندگار در آموزش | | | | |
|
دوره لیدرشیپ آموزشی | | | | |
|
مهارت های تدریس انگیزشی | | | | |
|
پژوهش در آموزش | | | | |
|
مدیریت و رهبری آموزشی | | | | |
|
مدیریت کلاس درس | | | | |
|
مهارت های ارتباطی | | | | |
|
حرفه ای گری و اخلاق حرفه ای | | | | |
|
ساختار و تشکیلات علوم پزشکی | | | | |
|
قوانین و آیین نامه های هیات علمی | | | | |
|
استانداردهای ملی و برنامه درسی پزشکی | | | | |
|
آموزش مبتنی بر شواهد | | | | |
|
chat GPT و چالش های پژوهشی پیش رو | | | | |
|
آشنایی با کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش های حوزه سلامت | | | | |
|
نحوه تدوین و اجرای فرایند دانش پژوهی | | | | |
|
اصول و روشهای آموزش بالینی | | | | |
|
طراحی سوالات استدلال بالینی | | | | |
|
طراحی سوالات آزمون آسکی | | | | |
|
گراندراندها | | | | |
|
ارزشیابی دانشجو DOPS, MiniCEX, Degree360,PMP,KF | | | | |
|
SPSS | | | | |
|
کلیات پژوهش های انسانی(رازداری، حریم، محرمانگی، انتخاب) | | | | |
|
فرآیند بررسی اخلاقی طرح های تحقیقاتی | | | | |
|
نکات کاربردی در داوری مقالات و اخلاق ناظر بر داوری | | | | |
|