افتتاح پنجاه و ششمین دفتر یوسرن در دانشگاه علوم پزشکی ساوه

۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۳ کد : ۲۱۹۶ اطلاعیه اخبار
تعداد بازدید:۱۷۳
پنجاه و ششمین دفتر یوسرن به صورت مجازی با حضور دکتر نیما رضایی ریاست و موسس شبکه جهانی یوسرن، معاونت تحقیقات و فناوری، سرپرست مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش در دانشکده علوم پزشکی ساوه افتتاح شد.
افتتاح پنجاه و ششمین دفتر یوسرن در دانشگاه علوم پزشکی ساوه

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پنجاه و ششمین دفتر یوسرن در دانشگاه علوم پزشکی ساوه به صورت مجازی با حضور دکتر نیما رضایی ریاست و موسس شبکه جهانی یوسرن، معاونت تحقیقات و فناوری، سرپرست مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی، واحد پژوهش و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ساوه افتتاح شد.
یوسرن (USERN) شبکه ی جهانی آموزش و پژوهش علمی است که مخفف Universal Scientific Education and Research Network است. یوسرن با هدف گسترش آموزش و پژوهش علمیِ اخلاق محور و بشر دوستانه و در نهایت پیشرفت علم برای اهداف غیرنظامی و مصالح عمومی در تمام ۲۲ رشته علمی در دنیا ایجاد شده است‌.
موسس یوسرن دکتر نیما رضایی از دانشمندان یک درصد برتر جهان است.  
این دفتر فعالیت های پژوهشی و آموزشی خود را به همراهی کمیته تحقیقات دانشجویی و کمیته دانشجویی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی ادامه خواهد داد.
گفتنی است موسس دفتر یوسرن در دانشگاه علوم پزشکی ساوه دکتر مرتضی همت معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه،دبیر علمی دکتر پریسا حسینی عضو هیئت علمی گروه بهداشت عمومی،دبیر اجرایی یوسرن خانم آیسان شادی دانشجو بهداشت عمومی می باشند.


نظر شما :